Аналіз режима рекуперативного гальмування вентильно-індукторного двигуна копальневого електровоза

Автор(и)

  • Лидия Петровна Галайко Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут",

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

модель, програма Simulink, механічні характеристики, фазове регулювання, рекуперативне гальмування, режим постійної потужності

Анотація

Наведено аналіз перехідних процесів від режиму двигуна до режиму рекуперативного гальмування вентильно-індукторного двигуна рудничного електровоза потужністю 27 кВт та частотою обертів 1146 хвил-1 при постійній частоті обертів за допомогою розробленої моделі двигуна для перехідних режимів у програмі Simulink. Постійність частоти обертів забезпечено за допомогою фазового регулювання.  Закони зміни кутів включення та відключення визначено за допомогою механічних характеристик для режиму постійної потужності, розрахованих на моделі двигуна для сталих режимів. Результати аналіза можна використати для розробки програми для мікропроцесора контролера.

Посилання

Гулый М. В. Тормозной режим вентильно-реактивного двигате-ля. / И. Н. Радимов, В. В. Рымша, З. П. Процына. – Електротехніка і Електромеханіка, 2009, №1, c. 59–62..

Коломейцев, Л. Ф. Режимы работы тягового электропривода рудничного электровоза с трехфазным реактивным индуктор-ным двигателем/ Л. Ф. Коломейцев, И. А. Прокопец, С. А. Па-хомин и др. – Известия вузов. Электромеханика, 2002, №2, c. 18 – 22.

Галайко, Л.П. Моделирование режима рекуперативного торможения в имитационной модели вентильно-индукторно двигателя / Л.П. Галайко// Електротехнічні і комп’ютерні системи. – 2017. Одесса. №25(101)..

Галайко, Л.П. Имитационное моделирование вентильно-индукторного двигателя в переходных режимах. / Л. П. Галай-ко. – Вестник НТУ «ХПИ», 48'2005, Харьков, 2005, c. 24–27.

Галайко, Л. П. Имитационное моделирование установившихся режимов работы вентильно-индукторного двигателя. / Л. П. Га-лайко. –Електротехніка і електромеханіка, 2005, №1, c. 24–26.

Галайко, Л. П. Вентильно-индукторный двигатель в тормозных режимах / Л. П. Галайко– Електромашинобудування та елект-рообладнання, «Техніка», 2004, №62, c. 109 –112

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-30

Як цитувати

Галайко, Л. П. (2017). Аналіз режима рекуперативного гальмування вентильно-індукторного двигуна копальневого електровоза. Вісник НТУ «ХПІ». Серія: Проблеми удосконалювання електричних машин I апаратiв. Теорiя I практика, (34 (1256), 38–41. https://doi.org/10.20998/%x

Номер

Розділ

Електричні машини