Аналіз теплового стану різних модифікацій рудникового тягового двигуна постійного струму типу ДТН-45/27
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
рудниковий контактний електровоз, тяговий двигун постійного струму, годинна потужність, система вентиляції, тепловий стан, перевищення температуриАнотація
Проведено дослідження можливостей підвищення годинної потужності тягових двигунів постійного струму типу ДТН-45/27. Встановлено, що основним обмежувачем підвищення потужності є тепловий стан двигуна. Шляхом фізичного моделювання виконано оцінку теплового стану різних модифікацій двигуна. Визначено тупикові напрямки модифікації двигуна, визначено шляхи подальших дослідженьПосилання
Mine locomotion. Режим доступу : http://www.infomine.com/library/publications/docs/InternationalMining/Moore2012k.pdf. – Дата звертання : 17 вересня 2017.
Дебелый В. Л. Основные направления развития шахтного локомотивного транспорта / В. Л. Дебелый, Л. Л. Дебелый, С. А. Мельник // Уголь Украины. – № 6. – 2006. – С. 30–31.
Бутт Ю. Ф. Шахтный подземный транспорт: справочное издание: в 2-х т. / Ю. Ф. Бутт, В. Б. Грядущий, В. Л. Дебелый [и др.]. Под общ. ред. Б. А. Грядущего. – Т. 1. – Донецк: «ВИК», 2009. – 481 с.
Гузов Э. С. Розробка безсенсорного способу захисту тягових електричних двигунів рудничних електровозів від перегріву / Э. С. Гузов, И. О. Синчук, В. О. Черная, Л. Н. Сменова // Вісник НТУ «ХПІ». – 2015. – № 12 (1121). – С. 204–208.
Синчук И. О. К вопросу выбора типа и системы управления тяговым электроприводом рудничных электровозов / И. О. Си-нчук, К. П. Ляпота, Э. С. Гузов, О. Е. Мельник // Електротехні-чні і енергозберегаючі системи. – Вип. 1/2007 (1). – 2007. – С. 27–31.
Шайда В. П. Анализ путей модернизации тягового двигателя постоянного тока ДТН-45/27, предназначенного для привода рудничного контактного электровоза / В. П. Шайда, Е. Ю. Юрьева, Д. А. Гринь // Вісник НТУ «ХПІ». Серія Про-блеми удосконалення електричних машин і апаратів. – 2016. – №32(1204). – С. 53–57.
Синчук О. Н. Синергетический тяговый асинхронный электротехнический привод для контактно-аккумуляторного двухосно-го электровоза / О. Н. Синчук, Д. А. Шокарев, Е. И. Скапа, Э. С. Гузов, Ф. И. Караманец // Електротехнічні і енергозберегаючі системи. – 2011. – Вип. 4/2011 (16). –С. 65– 68.
Офіційний сайт ВАТ «Электротехника Новые Технологии». Режим доступу : https://ukrainemotors.com.ua/projects/elektro-transport/ventilnii-tyagovii-e-1. Дата звертання : 17 вересня 2017.
Синчук О. Н. Вопросы повышения надежности системы мониторинга температурных режимов тяговых электрических двигателей рудничных электровозов / О. Н. Синчук, Э. С. Гузов, И. О. Синчук, Д. О. Кальмус, В. О. Чорная // Вісник Кременчу-цького національного університету імені Михайла Остроград-ського. – Вип. 4/2014 (87). – 2014. – С. 44–50.
Polnik B. Effective Control of a Battery Supplied Mine Locomotive Unit / B. Polnik, Z. Budzynski, B. Miedzinski // Elektronika ir elektrotechnika. – 2014. – VOL. 20. – no. 3 – P. 39–43. – doi: http://dx.doi.org/10.5755/j01.eee.20.3.3319.
Офіційний сайт Clayton Equipment Ltd. Режим доступу : http://claytonequipment.co.uk/2014/12/17/product-development. Дата звертання : 17 вересня 2017.
Офіційний сайт ZIBO GOD ROCK MINING MACHINERY CO., LTD. Режим доступу : http://www.rockloaders.com/products.asp. Дата звертання : 17 вересня 2017.
Карпухин А. П. Энергоэффективность шахтных и карьерных электровозов / А. П. Карпухин, И. В. Андросов, В. Э. Демин, В. П. Степаненко // VII Международная студенческая электронная научная конференция «СТУДЕНЧЕСКИЙ НАУЧНЫЙ ФОРУМ 2015». – Режим доступу: https://www.scienceforum.ru/2015/833/10020
Barna G. Simulation model of a series DC motor for traction rail vehicles / G. Barna // 2016 21st International Conference on Methods and Models in Automation and Robotics (MMAR), Miedzyz-droje. – 2016. – P. 531–536. – doi: 10.1109/MMAR.2016.7575192
Devarajan М. Implementation of Single and double stage control of DC traction motor using matlab / M. Devarajan // International Journal of Mechatronics, Electrical and Computer Technology. – 2014. – Vol. 4(13). – P. 1404–1415.
Черная В. О. К вопросу анализа повреждений тяговых двигателей шахтных электровозов / В. О. Черная // Молодь: наука та інновації. Перша всеукраїнська науково-технічна конференція студентів, аспірантів та молодих вчених. – Дніпропетровськ : ВНЗ «НГУ». – 2013. – С. 421–422.
Сінчук О. М. До питання комплексності контролю параметрів функціонування електромеханічних систем шахтних електровозів / О. М. Сінчук, Е. С. Гузов, І. О. Сінчук, В. О. Чорна // Еле-ктрифікація транспорту. – 2015. – № 9. – С. 94–101.
Синчук И. О. Исследования тепловых режимов тяговых электрических двигателей рудничных контактных электровозов / И. О. Синчук, В. О. Черная // Проблеми енергоресурсозбереження в електротехнічних системах. Наука, освіта і практика. – Кре-менчук : КрНУ, 2014. – Вип. 1/2014 (2). С. 98–100.
Черная В. О. Оценка температурных режимов тяговых электрических двигателей рудничных электровозов посредством использования корреляционной теории случайных функций / В. О. Черная, А. В. Омельченко // Електромеханічні і енергозбері-гаючі системи. – 2015. – Випуск 4/2015 (32). – С. 82–88.
Некрасов А. В. Контроль температурних режимів та охолодження тягових двигунів електротехнічних комплексів в процесі експлуатації / А. В. Некрасов, В. О. Чорна, Є. М. Кас'янов // Вісник НТУ «ХПІ». Серія: Механіко- технологічні системи та комплекси. – Харків : НТУ «ХПІ», 2016, № 50(1222), p. 122–126.
Черная В. О. Разработка усовершенствованной конструкции тяговых двигателей постоянного тока для шахтных контактных электровозов / В.О. Черная // Техніка в сільськогосподарському виробництві, галузеве машинобудування, автоматизація. – 2016. – вип. 29. – С. 287–292.
Новый стандарт // Evolution. – 21 Декабрь 2010. – Режим досту-пу : http://evolution.skf.com/ru/новый-стандарт/
Гринь Д. О. Дослідження можливості підвищення годинної потужності тягового двигуна постійного струму ДТН-45/27 / Д. О. Гринь, В. П. Шайда // Матер. 11-ї університетської наук.-прак. студентська конф. магістрантів НТУ "ХПІ", 18-21 квітня 2017 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – Ч. 2. – С. 16–17.
Матющенко А. В. Анализ теплового состояния тягового вентильного двигателя с постоянными магнитами для шахтного электровоза / А. В. Матющенко // Електротехніка і Електромехані-ка. – 2016. – №6. – С. 15–18. – doi: 10.20998/2074-272X.2016.6.03.
Tsarafidy Raminosoa. Test Results for a High Temperature Non-Permanent Magnet Traction Motor / Tsarafidy Raminosoa, Ayman El-Refaie, David Torrey, Kevin Grace, Di Pan, Stefan Grubic, Karthik Bodla, Kum-Kang Huh // Industry Applications IEEE Transac-tions. – 2017. – Vol. 53. – no. 4. – P. 3496-3504. – DOI 10.1109/TIA.2017.2687870.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.