Тяговий електродвигун постійного струму для шахтних електровозів з покращеною системою вентиляції
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
електровоз, тяговий електричний двигун, нагрів, вентиляція, температура, надійністьАнотація
В роботі проведено аналіз існуючих способів охолодження тягових електричних машин рудничних електровозів і умов їх експлуатації в підземних виробках гірничорудних підприємств. Розглянуто відомі конструктивні варіанти тягових електричних двигунів вітчизняного та зарубіжного виробництва, виявлено їх переваги та недоліки. Проведено оцінку ефективності системи вентиляції тягового електричного двигуна ДТН-45 шахтного контактного електровоза. Представлені результати лабораторних досліджень з визначення температури нагріву елементів тягового двигуна при природній і примусової вентиляції. Встановлено оптимальні значення напору і витрати охолоджуючого повітряПосилання
Дебелый, В.Л. Основные направления развития шахтного локомотивного транспорта [Текст] / В.Л. Дебелый, Л.Л. Дебелый, С.А. Мельников // Уголь Украины. – 2006. – №6. – С. 30–31. – ISSN 0041-5804.
Найш, Н.М. Современный железнодорожный транспорт [Текст] / Н.М. Найш, Ю.В. Белецкий, А.В. Маслов // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – 2013. – № 18 (207). – С. 79–84. – ІSSN 1998-7927.
Черная, В.О. К вопросу анализа повреждений тяговых двигателей шахтных электровозов [Текст] / В.О. Черная // Молодь: наука та інновації : І Всеукраїнська науково-технічна конференція студентів, аспірантів і молодих учених: матеріали конференції. – Дніпропетровськ, 2013. – С. 421–422.
Вопросы повышения надежности системы мониторинга температурных режимов тяговых электрических двигателей рудничных элктровозов [Текст] / О.Н. Синчук, Э.С. Гузов, И.О. Син-чук, Д.О. Кальмус, В.О. Черная // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. – 2014. – № 4 (87). – С. 44–50. – ISSN 1995-0519.
Синчук, И.О. Исследование тепловых режимов тяговых электрических двигателей рудничных контактных электровозов [Текст] / И.О. Синчук, В.О. Черная // Проблеми енергоресурсозбереження в електротехнічних системах. Наука, освіта і практика : наукове видання. – Кременчук, 2014. – № 1/2014 (2). – С. 98–100. – ISSN 2221-5160.
Пухов, Ю.С. Рудничный транспорт [Текст] / Ю.С. Пухов. – М. : Недра, 1991. – 238 с.
Теория электрической тяги [Текст] / В.Е. Розенфельд [и др.]. – М. : Транспорт, 1995. – 294 с. – ISSN 5-277-01462-4.
Черная, В.О. Анализ тепловых режимов тяговых электрических двигателей рудничных двоосных электровозов [Текст] / В.О. Черная, Я.В. Федорова, В.О. Черный // Проблеми енергоресурсозбереження в промисловому регіоні. Наука і практика. Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених, спеціалістів, аспірантів. 20-24 квітня 2015 р. – Маріуполь: ДВНЗ «ПДТУ», 2015. – С. 40.
Розробка безсенсорного способу захисту тягових електричних двигунів рудничних електровозів від перегріву [Текст] / О.М. Сiнчук [та ін.] // Вісник НТУ "ХПІ" : зб. наук. пр. темат. вип. : Проблеми автоматизованого електропривода. Теорiя i практи-ка. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 12 (1121). – С. 204-208
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.