Вибір керуючих параметрів для регулювання режимів роботи вентильно-індукторного двигуна

Автор(и)

  • L. P. Galayko Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/2079-3944.2018.32.09

Ключові слова:

модель, програма Simulink, механічні характеристики, керуючі параметри, рекуперативне гальмування, ШІМ напруги

Анотація

У статті розглянуто питання про вибір керуючих параметрів для регулювання різних режимів роботи вентильно-індукторного двигуна. Проведено аналіз статей, виданих протягом 2005-2018 років щодо вентильно-індукторних двигунів для різних застосувань в Україні і за кордоном. З аналізу випливає, що є велика різноманітність у виборі керуючих параметрів у різних авторів, а також у більшості авторів відсутній аналіз перехідних процесів при використанні обраних керуючих параметрів. Автор статті в попередніх роботах використовував фазове регулювання для вентильно-індукторного двигуна рудничного електровоза потужністю 27 кВт і частотою обертання 1146 хв-1. З метою вибору оптимальних керуючих параметрів в даній роботі для зазначеного двигуна в якості керуючого параметра вибрано ШІМ напруги. Розглянуто перехідні процеси при зміні моменту навантаження в режимі двигуна, а також від режиму двигуна до режиму рекуперативного гальмування при постійній частоті обертання за допомогою розробленої моделі двигуна для перехідних режимів в програмі Simulink. При переході від режиму двигуна до режиму рекуперативного гальмування змінювалися кути включення і відключення. Шпаруватості імпульсів в ШІМ визначалися за допомогою механічних характеристик, розрахованих на моделі двигуна для сталих режимів. Результати аналізу можуть бути використані при розробці програми для мікропроцесора контролера.

Посилання

Галайко, Л.П. Формирование механической характеристики вентильно-индукторного двигателя для стиральной машины малой мощности / Л.П.Галайко. – Материалы Международной научно-технической конференции «Проблемы повышения эффективности электромеханических преобразователей в электроэнергетических системах». 24-28 сентября 2007 г. Севастополь 2007. С. 36-38.

Галайко, Л. П. Имитационное моделирование установившихся режимов работы вентильно-индукторного двигателя. / Л. П. Галайко. – Електротехніка і електромеханіка, 2005, №1, c. 24–26.

Галайко, Л.П. Моделирование режима рекуперативного торможения в имитационной модели вентильно-индукторно двигателя. / Л.П. Галайко // Електротехнічні і комп’ютерні системи. – 2017. Одесса. №25(101). С.146-153.

Галайко, Л.П. Анализ режима рекуперативного торможения вентильно-индукторного двигателярудничного электровоза. / Л. П. Галайко. – Вестник НТУ «ХПИ», 34'2017, Харьков, 20017, c. 38-41.

Галайко, Л.П. Имитационное моделирование вентильно-индукторного двигателя в переходных режимах. / Л. П. Галайко. – Вестник НТУ «ХПИ», 48'2005, Харьков, 2005, c. 24–27.

H.Chen and G. Xie. Double 7.5-kW Three-Phase Switched Reluctance Motors Parallel Drive System for Electric Locomotive Traction. 978-1-4244-1833-6-08/$25.00 ©2008 IEEE.

Minguao Ma. An Integrated Switched Reluctance Motor Drive Topology With Voltage-Boosting and On-Board Charging Capabilitiesfor Plug-In Hybrid Electric Vehicles (PHEVs) / Minguao Ma,Zhongyi Chang, Yihua Hu , et al. IEEE Access, V.6, 2018, p. 1550-1559.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-06

Як цитувати

Galayko, L. P. (2018). Вибір керуючих параметрів для регулювання режимів роботи вентильно-індукторного двигуна. Вісник НТУ «ХПІ». Серія: Проблеми удосконалювання електричних машин I апаратiв. Теорiя I практика, (32 (1308), 51–54. https://doi.org/10.20998/2079-3944.2018.32.09

Номер

Розділ

Електричні машини