Вибір раціональної кількості джерел потужності системи взаємного навантаження тягових електромашин

Автор(и)

  • Андрей Михайлович Афанасов Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут",

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

тягова електромашина, випробування, взаємне навантаження, джерела живлення, потужність, втрати потужності

Анотація

Розглянуто питання вибору раціональних варіантів схем взаємного навантаження тягових електромашин для проведення їх приймально-здавальних випробувань. Обгрунтовано, що розбіжність магнітних характеристик випробовуваних шляхом взаємного навантажування тягових електромашин на стенді з двома джерелами живлення вимагає істотного запасу сумарною наведеної потужності цих джерел. Показано, що з точки зору мінімуму сумааруммарной приведенной мощности источников питания испытательного стенда наиболее рациональными являются схемы взаимного нагружения с одним источником.

Посилання

Афанасов А.М. Системы взаимного нагружения тяговых электрических машин постоянного и пульсирующего тока: монография. – Д.: Изд-во Маковецкий, 2012. – 248 с.

Афанасов А.М. Взаимное нагружение тяговых электромашин с расходящимися магнитными характеристиками // Вісн. Східноукр. держ. ун-ту ім. В. Даля – Луганськ: СУДУ, 2012. – Вип. 5(176). Ч. 1. – С. 202-206.

Афанасов А.М. Выбор рациональных схем и режимов нагружения тяговых электрических машин при приемо-сдаточных испытаниях // Локомотив-информ. – 2012. – № 10. – С. 12-14.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-10-15

Як цитувати

Афанасов, А. М. (2014). Вибір раціональної кількості джерел потужності системи взаємного навантаження тягових електромашин. Вісник НТУ «ХПІ». Серія: Проблеми удосконалювання електричних машин I апаратiв. Теорiя I практика, (41 (1084), 37–43. https://doi.org/10.20998/%x

Номер

Розділ

Електричні машини