Розробка та дослідження роботи системи автоматичного керування тяговим електроприводом

Автор(и)

  • Іван Володимирович Савеленко Кіровоградський національний технічний університет,

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

система автоматичного керування, релейні регулятори, контактні електровози, синхронні двигуни з постійними магнітами

Анотація

Розроблено структурну схему системи автоматичного керування тяговим електроприводом на основі синхронного двигуна з постійними магнітами, застосування якої дозволяє керувати рухом контактних електровозів, а також досліджено якість роботи запропонованої системи шляхом математичного моделювання в середовищі Simulink.

Посилання

Плєшков П. Г. Математичні моделі синхронних двигунів на постійних магнітах для синтезу систем

автоматичного керування високоефективними електроприводами / П. Г. Плєшков, І. В. Савеленко, А. В. Некрасов // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. – Кременчук: КрНУ, 2015. – Вип. 3/2015 (92) - С. 26-34.

Терехов В. М. Системы управления электроприводов / В. М. Терехов, О. И. Осипов / под ред. В. М. Терехова. – М.: Издательский центр «Академия», 2005. – 301 с.

Савеленко І. В. Синтез системи автоматичного керування електроприводом на базі синхронного двигуна з постійними магнітами / І. В. Савеленко // Техніка в сільськогосподарському виробництві, галузеве машинобудування, автоматизація: Зб. наук. праць. – Кіровоград, 2015. – №28. – С. 309–316.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-13

Як цитувати

Савеленко, І. В. (2015). Розробка та дослідження роботи системи автоматичного керування тяговим електроприводом. Вісник НТУ «ХПІ». Серія: Проблеми удосконалювання електричних машин I апаратiв. Теорiя I практика, (42 (1151), 76–79. https://doi.org/10.20998/%x

Номер

Розділ

Безпека електрообладнання