О целесообразности перевода турбогенераторов в режим синхронных компенсаторов

Автор(и)

  • Валентина Владимировна Шевченко Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Україна
  • Павел Иванович Матвеенко Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт",

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

синхронний турбогенератор, синхронний компенсатор, реактивна потужність

Анотація

Існує необхідність регулювання напруги в енергосистемах, проведена оцінка впливу реактивної енергії на зміну напруги в мережі. В якості основної системи компенсації реактивної потужності пропонується використовувати турбогенератори, які відпрацювали свій термін, шляхом переведення їх у режим синхронних компенсаторів.

Біографії авторів

Валентина Владимировна Шевченко, Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

к.т.н., доцент, доцент кафедры "Электрические машины"

Павел Иванович Матвеенко, Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт"

студент электромашиностроительного факультета

Посилання

Шевченко В.В. Основные задачи, проблемы и направления развития отечественного турбогенераторостроения // Енергетика та електрифікація. № 10, 2012. – С. 33-39.

Шевченко В.В. Системный подход к вопросам оценки технического состояния электрооборудования энергосистем Украины // Системи обробки інформації. Збірник наукових праць. Харківський університет повітряних сил. – Харків, 2012, вип. 7 (105). – С. 152-155.

Кузьмин В.В., Шпатенко Т.В. Опыт создания и эксплуатации асинхронизированных турбогенераторов производства НПО "Электротяжмаш" // Электротехника, 2010, № 2.

Шевченко В.В. Пути повышения мощности турбогенераторов при проведении работ по их реабилитации // Электрика, № 1, 2013. – С. 6-11.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-11-06

Як цитувати

Шевченко, В. В., & Матвеенко, П. И. (2013). О целесообразности перевода турбогенераторов в режим синхронных компенсаторов. Вісник НТУ «ХПІ». Серія: Проблеми удосконалювання електричних машин I апаратiв. Теорiя I практика, (51(1024), 76–81. https://doi.org/10.20998/%x